Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ A ZMLUVNÉ PODMIENKY TC85
1. Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
1.1 Tieto Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky (ďalej ako „VOP“) upravujú podmienky poskytovania služieb a predaja tovarov v tréningovom centre TC85 na adrese Zvolenská cesta 61/B, 974 05 Banská Bystrica, ktoré prevádzkuje spoločnosť TC85 s.r.o. so sídlom Zvolenská cesta 85, 974 05 Banská Bystrica, IČO: 52133842 , zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Odd. Sro, Vl. 35651/S (ďalej ako „Prevádzkovateľ“).
1.2 Pri registrácii do elektronického prístupového systému a/alebo pri objednaní služieb tréningového centra TC85, najneskôr však súhlasom so začatím poskytovania služieb, uzatvára
Klient s Prevádzkovateľom zmluvu o poskytovaní služieb tréningového centra TC85 (ďalej ako „zmluva“), ktorá sa riadi týmito VOP a tie sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy medzi Klientom a Prevádzkovateľom.
1.3 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť týchto VOP a to kedykoľvek, zmeny oznámi na svojej webovej stránke www.tc85.sk. Aktualizované znenie VOP je k dispozícii aj vo vstupnom priestore tréningového centra TC85. Je v záujme Klienta pravidelne kontrolovať webovú stránku Prevádzkovateľa, pretože poskytovanie služieb a predaj tovarov Prevádzkovateľom sa vždy riadi VOP aktuálnymi v čase poskytnutia Služby alebo predaja Tovaru.
1.4 Okrem týchto VOP upravujú podmienky poskytovania služieb tréningovým centrom TC85 tiež prevádzkový poriadok, ktorý schválil Regionálny úrad verejného zdravotníctva Banská Bystrica a ktorý je zverejnený v priestoroch tréningového centra TC85 a na webstránke www.tc85.sk. Podmienky spracúvania osobných údajov Prevádzkovateľom upravujú tiež Podmienky ochrany osobných údajov tréningového centra TC85, ktoré sú zverejnené v priestoroch centra a na webstránke www.tc85.sk.
2. Definované pojmy
2.1 Pre účely týchto VOP majú nižšie uvedené pojmy nasledovný význam:
Prevádzkovateľ tréningového centra TC85 je spoločnosť TC85 s.r.o., so sídlom na Zvolenskej ceste 85, 974 05 Banská Bystrica, IČO: 52133842, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Odd. Sro, Vl. č. 35651/S. Kedykoľvek sa v týchto VOP uvádza „my“, „nám“ alebo „naše“, referuje to k osobe Prevádzkovateľa;
Klient je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá má záujem využívať alebo využíva služby tréningového centra TC85 alebo nakupuje Tovar v priestoroch tréningového centra TC85;
Tréningové centrum TC85 je prevádzka Prevádzkovateľa, na adrese Zvolenská cesta 61/B, 974 05 Banská Bystrica;
Priestory znamenajú priestory TC85, v ktorých poskytuje služby tréningového centra, na adrese Zvolenská cesta 61/B, 974 05 Banská Bystrica, teda priestory využívané prevádzkovateľom v súvislosti s prevádzkou tréningového centra;
Cenník je aktuálny prehľad cien za Služby; cenník je zverejnený na webovej stránke www.tc85.sk, je prílohou týchto VOP a je k nahliadnutiu aj vo vstupných priestoroch tréningového centra TC85;
Elektronický registračný a rezervačný systém alebo tiež ERR Systém je systém údajovinformácií a technologických zariadení Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorého si môžu Klienti rezervovať služby tréningového centra TC85, platiť za ne, získať prístupové QR kódy na vstupy do priestorov tréningového centra TC85 a prostredníctvom ktorého Prevádzkovateľ riadi, kontroluje a eviduje vstupy do tréningového centra TC85 a využívanie Služieb;
Prevádzková doba je prevádzková doba tréningového centra TC85, ktorou je čas:pondelok– nedeľa 5:00 hod. – 22:00 hod;
Služby sú služby poskytované tréningovým centrum TC85 podľa čl. 3 týchto VOP, ktorými sú najmä (1) služba tréningového centra ako priestoru na individuálne športovanie a (2) vedené s skupinové tréningy podľa rozvrhu TC85. Služba vedených skupinových tréningov je dostupná len po predošlej registrácii v Elektronickom registračnom a rezervačnom systéme a rezervácii termínu vopred za podmienok týchto VOP;
Tovar je doplnkový tovar, ktorý si môže Klient kúpiť v Priestoroch tréningového centra TC85, a to najmä teplé a studené nápoje, výživové doplnky, hygienické potreby a iný tovar;
Kredit je časovo limitované predplatné na služby Prevádzkovateľa, ktoré Klient registrovaný v ERR Systéme uhradí vopred Prevádzkovateľovi prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke Prevádzkovateľa alebo prostredníctvom platobného terminálu na recepcii TC85 a s využitím tohto predplatného (Kreditu) môže Klient po dobu platnosti Kreditu rezervovať Služby a platiť za Tovary a Služby Prevádzkovateľa.
3. Obsah a rozsah Služieb
3.1 Vstup a využitie priestorov tréningového centra TC85 na individuálne cvičenie:
3.1.1 Základná služba poskytovaná tréningovým centrom TC85 je časovo obmedzený vstup pre jedného Klienta do Priestorov TC85 za účelom individuálneho cvičenia a športovania (ďalej ako „vstup“). Táto služba umožňuje Klientovi, aby použil na individuálne cvičenie v súlade s podmienkami bežného užívania a týmito VOP priestory tréningového centra TC 85, s výnimkou priestorov podľa bodu 3.1.2, a priestory šatne a hygienických zariadení, a to po určený čas, podľa týchto VOP.
3.1.2 Klient berie na vedomie, že vzhľadom na skupinové cvičenia alebo skupinovú prípravu športovcov, môžu byť niektoré miestnosti TC85 uzavreté pre individuálne cvičenie po určitý čas aj bez predchádzajúceho upozornenia a Klient nemá nárok na zľavu alebo vrátenie kreditu v takom prípade z dôvodu, že nemôže takúto časť Priestorov pri vstupe využiť.
3.1.3Vstup do Priestorov nezahŕňa služby trénera ani využitie vyhradených strojov v Priestoroch. Vyhradené stroje sú také stroje, ktoré možno využívať iba pod dohľadom trénera a nie sú určené na individuálne športovanie. Takéto stroje sú viditeľne označené nápisom POUŽÍVANIE IBA POD DOHĽADOM TRÉNERA alebo obdobným nápisom s rovnakým zmyslom. Použitie iných prístrojov je súčasťou vstupu, avšak Klient je povinný rešpektovať pokyny na ich obsluhu, používanie a pokyny personálu TC85 a všetky použité stroje uviesť do pôvodného stavu a dezinfikovať, použité náradie a pomôcky dezinfikovať a odložiť na vyhradené miesto.
3.1.4 Doba trvania jedného vstupu je najviac 120 minút, ktoré začínajú plynúť momentom vstupu Klienta do Budovy cez prístupový systém Prevádzkovateľa. Pokiaľ Klient zotrvá v Priestoroch tréningového centra TC85 dlhšie ako 120 minút od prvého vstupu, bude mu pri odchode z Priestorov zaúčtovaný ďalší vstup, ktorý je Klient povinný uhradiť, alebo bude odrátaný z jeho predplateného Kreditu. V prípade, že Klient zotrvá v Priestoroch kratšie, nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpaný čas vstupu.
3.1.5 Vstup je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek ukončiť a požiadať Klienta o opustenie Priestorov v prípade, že Klient porušil svoje povinnosti podľa týchto VOP alebo nedodržal iné pokyny Prevádzkovateľa, ktoré slúžia na ochranu zdravia a bezpečnosti Klientov v Priestoroch alebo na predchádzanie škodám, pričom v takom prípade Klient nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpanú časť Služieb alebo nevyčerpaný časový limit jednorazového vstupu.
3.1.6 Cenu za vstup je možné uhradiť ako cenu jednorazového vstupu s použitím platobného terminálu na recepcii TC85 alebo bude odrátaná z Kreditu Klienta za podmienok týchto VOP. V prípade zakúpenia Kreditu, tento oprávňuje Klienta na vstup do Priestorov počas prevádzkového času Prevádzkovateľa.
3.2 Skupinový tréning
3.2.1 Skupinový tréning je skupinové cvičenie, ktoré sa koná v Priestoroch v čase podľa rozvrhu, zverejneného na stránke Prevádzkovateľa www.tc85.sk. Účasť na skupinovom cvičení je možná iba pre Klientov registrovaných v ERR Systéme www.tc85.sk po včasnej rezervácii termínu cvičenia za cenu podľa cenníka a uhrádza sa z predplatného vo forme Kreditu.
3.2.2 V cene skupinového tréningu je zahrnutý vstup do Priestorov v trvaní 15 minút pred začiatkom cvičenia na prezlečenie pred cvičením, 30 minút po skončení na prezlečenie a hygienu po skončení cvičenia a samotné skupinové cvičenie pod vedením interného/externého Trénera TC85. Klient berie na vedomie, že pokiaľ Klient zotrvá v Priestoroch dlhšie ako 30 minút po skončení cvičenia alebo príde skôr ako 15 minút pred jeho začiatkom, môže mu Prevádzkovateľ účtovať čas strávený v Priestoroch mimo vyhradeného času ako jednorazový vstup, ktorý je Klient povinný uhradiť pred opustením Priestorov prostredníctvom platobného terminálu alebo bude odrátaný z jeho predplateného Kreditu.
3.2.3 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť rozvrh skupinových cvičení, a to najmä v prípade práceneschopnosti inštruktora/ov alebo obmedzenia prevádzky TC85, a to bez nároku Klienta na akúkoľvek finančnú či inú náhradu za zrušenú lekciu, pokiaľ TC85 umožní absolvovať lekciu v náhradnom termíne.
3.2.4 Počet Klientov na skupinovom cvičení je limitovaný, v ERR Systéme je uvedený maximálny počet Klientov na jednom cvičení (lekcii). Registračný systém neumožní prihlásenie sa viac osôb, než je maximálny počet Klientov alebo môže umožniť prihlásenie sa náhradníkov, za podmienok uvedených nižšie.
3.2.5 Čas rezervácie: Rezervovať konkrétne skupinové cvičenie (lekciu) je možné od momentu, kedy je zverejnené v rozvrhu. Rezerváciu vykoná Klient online, najneskôr však 2 hodiny pred začiatkom lekcie. Cena skupinovej hodiny sa odpočíta z predplateného Kreditu na služby pri rezervácii vo výške podľa aktuálneho cenníka. Rezervácia skupinového cvičenia je možná iba ak má Klient predplatené služby a jeho Kredit je minimálne vo výške ceny skupinového cvičenia.
3.2.6 V prípade, že najneskôr 2 hodiny pred začiatkom lekcie nie sú prihlásení aspoň 3 klienti, lekcia sa ruší bez náhrady a cena lekcie sa vráti na Kredit prihlásených účastníkov.
3.2.7 Storno a storno poplatky: Klient môže svoju rezerváciu skupinového cvičenia prostredníctvom ERR Systému zrušiť. Zrušenie rezervácie (storno) je bez poplatku, ak je urobené najneskôr 12 hodín pred začiatkom lekcie. V prípade, že Klient zruší rezerváciu neskôr, najneskôr však 6 hodín pred lekciou, účtuje sa mu storno poplatok vo výške 50% ceny lekcie, a ak zruší účasť neskôr alebo sa na lekciu nedostaví, účtuje sa mu storno poplatok vo výške vstupného na rezervovanú lekciu.
4. Registrácia Klienta v ERR Systéme a podmienky registrácie, odstúpenie od zmluvy a jej skončenie
4.1 Pre využívanie všetkých Služieb a výhodnejšie ceny Služieb je potrebné, aby sa Klient vopred registroval v ERR Systéme TC85 prostredníctvom webovej stránky www.tc85.sk. Pri vyplnení žiadosti o registráciu Klient schváli tieto VOP a oboznámi sa aj s podmienkami spracúvania osobných údajov. Odoslanú žiadosť o registráciu schvaľuje Prevádzkovateľ. Po schválení registrácie je o nej Klient oboznámený e- mailom na e-mailovej adrese uvedenej vregistrácii. Registrácia je bezplatná.
4.2 Registrácia Klienta je povinná na rezerváciu miesta na individuálnom cvičení, skupinovom cvičení alebo pri využívaní akýchkoľvek iných služieb poskytovaných TC85 ako je lezecká stena, výcviková stena apod.
4.3 Registračný formulár obsahuje nasledovné povinné údaje:
• meno a priezvisko Klienta
• ulica, číslo domu, mesto a PSČ jeho trvalého pobytu
• telefónne číslo
• e-mailovú adresu Klienta
• aktuálnu fotografiu tváre
• aktivity, ktoré má záujem Klient vtréningovom centre TC85
vykonávať
• heslo do zákazníckeho účtu v ERR Systéme.
V registračnom formulári tiež Klient potvrdí, že má viac ako 16 rokov a svoj súhlas s týmito VOP a oboznámenie sa s podmienkami spracúvania osobných údajov.
4.4 Po vyplnení registračného formuláru sa Klientovi vytvorí registrovaný zákaznícky profil a je pre neho pridelený čipový náramok.
4.5 Kedykoľvek po vytvorení profilu je Klient oprávnený prostredníctvom platobnej brány alebo platobného terminálu v Priestoroch zaplatiť predplatné za Služby v minimálnom rozsahu jednorazového vstupu pri použití predplatného (Kreditu), (teda v čase vydania týchto VOP je to najmenej 6,00 EUR). Až po zaplatení predplatného je možné prvé rezervovanie Služieb.
4.6 Čipový náramok resp. QR kód pridelený Klientovi pri registrácii ho identifikuje ako konkrétneho registrovaného Klienta tréningového centra TC85 pri vstupe a výstupe z jeho priestorov a pri objednávaní Služieb a platení za Služby v Priestoroch.
4.7 Na zákazníckom účte v ERR Systéme má Klient prístup k informáciám o svojom predplatnom služieb – výške Kreditu, prehľad o jeho využití. Prostredníctvom ERR Systému Prevádzkovateľ doručuje aj elektronické faktúry za uhradené predplatné Služieb. Registráciou Klient súhlasí s tým, že faktúry za uhradené predplatné Služieb a Tovarov mu budú zasielané v elektronickej forme.
4.8 Stav svojho Kreditu môže Klient zistiť prípadne doplniť aj použitím čipového náramku resp. QR kódu v automate v Priestoroch.
4.9 Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov: Registrácia prostredníctvom webového rozhrania je dostupná iba pre Klientov, ktorí majú najmenej 16 rokov a to s ohľadom na čl. 8 ods. 1 všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov. Zároveň sa má za to, že až vek 16 rokov je dostatočným na to, aby Klient sám uzavrel zmluvu riadiacu sa týmito VOP s Prevádzkovateľom v súlade s § 9 Občianskeho zákonníka. V mene a za Klienta mladšieho ako 16 rokov uzatvára zmluvu s Prevádzkovateľom a registruje ho do RSS Systému jeho zákonný zástupca. Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov sa realizuje osobne, za prítomnosti zákonného zástupcu, potvrdením uzavretia zmluvy v písomnej forme na recepcii TC85 a to v termíne dohodnutom telefonicky na čísle 0905 751 667 alebo e-mailom na tc85@tc85.sk a platia pre ňu rovnako tieto VOP.
4.10 Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v lehote 14 dní: Pokiaľ sa Klient registruje prostredníctvom webovej stránky, schváli tieto VOP na webovom rozhraní a uhradí predplatné za Služby prostredníctvom webovej platobnej brány, bez prítomnosti v Priestoroch, má právo od tejto zmluvy odstúpiť v zmysle § 7 zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to v lehote 14 dní od uzavretia zmluvy (registrácie v systéme). Ak si však Klient kedykoľvek počas tejto lehoty rezervuje niektorú Službu prostredníctvom ERR Systému, potom rezerváciou Služby dáva výslovný súhlas s poskytnutím služby a je týmto riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby. Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na prípady, kedy je registrácia v ERR Systéme a/alebo platba predplatného za Služby vykonaná v Priestoroch Prevádzkovateľa prostredníctvom platobného terminálu.
4.11 Postup pri odstúpení od zmluvy: Odstúpenie od zmluvy je Klient povinný doručiť Prevádzkovateľovi do uplynutia lehoty a to spravidla na formulári, ktorý je prílohou č. 2 týchto VOP. Formulár je možné doručiť poštou, elektronicky na emailovú adresu Prevádzkovateľa tc85@tc85.sk alebo osobne v Priestoroch. Lehota je zachovaná, ak je v jej posledný deň odstúpenie podané na prepravu (odoslané). Prevádzkovateľ do 15 pracovných dní od doručenia odstúpenia od zmluvy zruší elektronické zákaznícke Konto klienta a vráti uhradený Kredit na jeho bankový účet uvedený v odstúpení od zmluvy. Vrátenie predplatného Služieb (Kreditu) v hotovosti nie je možné.
4.12 Skončenie zmluvy, zrušenie registrácie a vrátenie kreditu: Zrušenie registrácie a zrušenie zákazníckeho konta je možné na základe žiadosti Klienta doručenej poštou na adresu Prevádzkovateľa alebo emailom na adresu tc85@tc85.sk výpovede Klienta alebo Prevádzkovateľa za podmienok Občianskeho zákonníka. Pri doručenej žiadosti je Prevádzkovateľ oprávnený kontaktovať Klienta telefonicky a overiť jeho totožnosť, následne žiadosť schváli. Schválením žiadosti Klienta o zrušenie registrácie Prevádzkovateľom je zmluva medzi Klientom a Prevádzkovateľom skončená dohodou a zákaznícke konto Klienta bude zrušené. Prevádzkovateľ Klientovi do 5 pracovných dní od zrušenia konta vráti nevyčerpaný platný Kredit (teda Kredit, pre ktorý neuplynula doba platnosti) po odpočítaní manipulačného poplatku vo výške 10 Eur na krytie nákladov administratívy zrušenia konta a prevodu prostriedkov na účet Klienta. Kredit bude vrátený bezhotovostným prevodom na účet Klienta v Slovenskej republike uvedený v žiadosti o zrušenie registrácie, vrátenie Kreditu v hotovosti nie je možné.
5. Platenie za Služby
5.1 Jednorazový vstup bez registrácie – Vstup do priestorov tréningového centra TC85 je možný iba s platným čipovým náramkom resp. vstupným QR kódom alebo za podmienky zaplatenia ceny jednorazového vstupu pri vstupe do Priestorov. Každý zaplatený jednorazový vstup oprávňuje Klienta, aby využil službu tréningového centra TC85 na individuálne športovanie a tréning podľa bodu 3.1 VOP. Platba za jednorazový vstup sa realizuje prostredníctvom platobného terminálu a bude Klientovi poskytnutý jednorazový QR kód, ktorý použije na opustenie priestorov.
Platenie s registráciou v ERR Systéme. Predplatné na Služby (Kredit). Individuálny alebo skupinový tréning a účasť na ňom alebo kúpa Kreditu sú možné iba pre Klienta registrovaného v ERR Systéme, ktorého uhradené predplatné služieb (Kredit) postačuje na úhradu ceny vybranej Služby podľa aktuálneho cenníka Prevádzkovateľa. Registrovaný Klient platí za Služby tým spôsobom, že po prihlásení do zákazníckeho konta buď prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke, alebo v Priestoroch TC85 využitím platobného terminálu a s použitím svojho QR kódu zaplatí určitú sumu ako predplatné na Služby, a to pri prvej úhrade najmenej 6,00 EUR (ďalej toto predplatné za služby ako „Kredit“). Tento Kredit sa eviduje na jeho zákazníckom konte v ERR Systéme a tento Kredit môže Klient využívať na platenie za Služby a Tovary. Cena objednaného skupinového tréningu sa odráta Klientovi z predplateného kreditu pri objednaní a prípadne sa mu vráti (čiastočne alebo úplne) za podmienok ustanovení o STORNE podľa týchto VOP opätovným pripísaním na jeho kredit. Pokiaľ nejde o vopred rezervované Služby, pre ktoré sa platba z kreditu odráta už pri rezervácii, odráta sa Klientovi platba za Službu z kreditu pri vstupe do Priestorov alebo najneskôr pri opustení Priestorov (Služby podliehajúce časovému limitu). Platenie za jednotlivé vstupy podľa bodu 3.1 VOP sa odráta z Kreditu Klienta automaticky pri odchode z Priestorov podľa dĺžky trvania vstupu. Platenie za Tovary prostredníctvom Kreditu je možné prostredníctvom ERR Systému v Priestoroch. Stav Kreditu je možné zistiť po prihlásení do systému na webstránke alebo priamo v Priestoroch. Všetkými týmito spôsobmi je tiež možné zvýšenie Kreditu (zaplatenie ďalšieho predplatného na Služby.
5.2 Časová platnosť Kreditu: Predplatné za Služby (Kredit) môže Klient využiť na úhradu cien Služieb a Tovaru a to v neobmedzenom časovom období.
Tovar a platenie za Tovar
V priestoroch TC85 je možné zakúpiť Tovar (teplé a studené nápoje, výživové doplnky, hygienické potreby a iný tovar) a to prostredníctvom platby v automate odpočítaním z Kreditu registrovaného Klienta v ERR Systéme. Cenník tovaru je k dispozícii vo vstupných priestoroch TC85. Kúpa Tovaru neoprávňuje kupujúceho na poskytovanie žiadnych Služieb ani zotrvanie v Priestoroch TC85. Žiadna Služba nezahŕňa ako svoju súčasť poskytnutie TovaruKlientovi.
5.3 Neprenosnosť čipového náramku resp. QR kódu: Pridelený Klientský čipový náramok resp. QR kód slúži na identifikáciu Klienta a spája sa vždy s konkrétnym registrovaným Klientom. Jeho využitie inými osobami nie je dovolené a Klient nie je oprávnený umožniť použitie Klientskeho čipového náramku resp. QR kódu inou osobou. Prevádzkovateľ je oprávnený odoprieť poskytnutie Služby osobe, ktorá použila Klientsky čipový náramok resp. QR kód, ktorý jej nepatrí. V prípade, že klientský čipový náramok resp. QR kód Klienta, využíva iná osoba ako registrovaný Klient, je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať a Klient je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu za neoprávnené prenesenie čipovej karty resp. QR Kódu, a to vo výške dvojnásobku nezľavneného jednorazového vstupu za každý vstup, kedy čipový náramok resp. QR kód použila iná osoba ako Klient. Túto zmluvnú pokutu je Prevádzkovateľ oprávnený započítať na predplatený Kredit Klienta a v prípade, že ten nepostačuje na úhradu, žiadať dodatočnú úhradu Klientom, ktorú je Klient povinný uhradiť do 5 dní od výzvy Prevádzkovateľa. Stratu alebo možné zneužitie čipového náramku resp. QR Kódu je Klient povinný bezodkladne hlásiť Prevádzkovateľovi, ktorý čipový náramok resp. QR Kód zneplatní a vydá Klientovi nový čipový náramok resp. QR kód.
6. Vstupy do Priestorov, ich opustenie a prístupový systém
6.1 Súčasťou ERR Systému je aj prístupový systém, v ktorom sú riadené vstupy do Priestorov tréningového centra TC85. Vstup do priestorov a výstup z nich je kontrolovaný prostredníctvom elektronických zariadení s evidenciou času vstupu/odchodu a povolený s použitím čipového náramku resp. QR kódu. Pri priestore vstupu je tiež umiestnená kamera kamerového systému Prevádzkovateľa a informácie o podmienkach vstupu.
6.2 Vstupné dvere do priestorov tréningového centra TC85 sa otvoria pri naskenovaní čipového náramku resp. QR kódu návštevníka a rovnaký čipový náramok resp. QR kód použije Klient aj na otvorenie dverí pri opustení priestorov. Prístupový systém zaznamenáva čas vstupu a opustenia priestorov. Pokiaľ tento čas presiahne určený časový limit pre využívanú Službu, započíta sa Klientovi ďalší vstup (prípadne ďalšie vstupy), a to podľa celkového času stráveného v TC85.
6.3 Pridelený čipový náramok resp. QR kód pre prístupový systém je Klient povinný chrániť pred stratou, kopírovaním alebo zneužitím. Jeden čipový náramok resp. QR kód oprávňuje na vstup do tréningového centra TC85 iba jednu osobu. V prípade, že jeden čipový náramok resp. QR kód použije viacero osôb (okrem výnimiek výslovne uvedených v týchto VOP) je registrovaný držiteľ čipového náramku resp. QR kódu povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške dvojnásobku jednorazového vstupu za každú osobu, ktorá vstúpila do priestorov na jeho čipový náramok resp. QR kód, alebo ich s použitím jeho čipového náramku resp. QR kódu opustila. Výnimkou je iba návšteva TC85 za účelom prvej registrácie, sprevádzanie dieťaťa (do 16 rokov) na skupinový alebo športový tréning a nevyhnutné sprevádzanie osoby so zdravotným alebo iným postihnutím.
6.4 Pokiaľ návštevník priestorov TC85 nemá vstupný čipový náramok resp. QR kód, ale chce využiť služby TC85, môže pre vstup do priestorov použiť elektronického vrátnika a kontaktovať personál v Prevádzkovom čase recepcie. V takom prípade je informovaný o tom a pri vstupe súhlasí s tým, že sa oboznámil s týmito VOP a zaväzuje sa uhradiť cenu jednorazového vstupu alebo sa registrovať v ERR Systéme a vložiť minimálny kredit podľa bodu 4.2 VOP. Registrácia priamo v prevádzke TC85 je možná v Prevádzkovom čase recepcie podľa bodu 7 VOP.
7. Služby externých trénerov
7.1 V budove, v ktorej sú Priestory tréningového centra TC85, môžu poskytovať služby aj iní podnikatelia fyzické a právnické osoby, najmä športový lekár, masér a fyzioterapeut. Priamo v Priestoroch TC85 sú oprávnení poskytovať svoje služby niektorí externí tréneri fitness, tréneri iných športov a výživoví poradcovia. Klient berie na vedomie, že s výnimkou služieb interného trénera, služby externých trénerov a iných osôb v budove nie sú poskytované Prevádzkovateľom, neriadia sa týmito VOP a Prevádzkovateľ za ich poskytovanie nezodpovedá. Prevádzkovateľ upozorňuje Klientov, aby sa vopred oboznámili s podmienkami takýchto služieb, ich cenou a zodpovednosťou Prevádzkovateľov týchto služieb. Prevádzkovateľ nerieši reklamácie ani sťažnosti Klientov na poskytovanie služieb inými podnikateľmi a to ani oprávnenými trénermi.
7.2 Oprávnení tréneri: V Priestoroch tréningového centra TC85 poskytujú svoje služby externí kondiční a športoví tréneri. Oprávnení tréneri na poskytovanie služieb v priestoroch TC85 sú takí tréneri, ktorí majú zmluvy o využívaní priestorov s Prevádzkovateľom alebo jeho zmluvným partnerom, a iba takíto oprávnení tréneri sú oprávnení využívať pri cvičení s Klientom aj vyhradené stroje a zariadenia. Klient nie je povinný pri individuálnom cvičení využívať služby oprávnených trénerov, môže trénovať individuálne alebo s inou osobou, v takom prípade však berie na vedomie, že každá vstupujúca osoba musí uhradiť cenu vstupu do TC85 a že bez dohľadu oprávneného trénera nemôže využívať vyhradené stroje a zariadenia, ktorých použitie nie je súčasťou služby vstupu do TC85.
8. Prevádzkový čas tréningového centra TC85
8.1 Využitie Služieb a nákup Tovarov vtréningovom centre TC85 je možné iba počas Prevádzkového času TC85, ktorý je: Pondelok – nedeľa 5:00 – 22:00
Služba skupinového cvičenia je dostupná iba po predchádzajúcej rezervácii účasti v ERR Systéme.
8.2 Pracovníci recepcie, prostredníctvom ktorých je možné riešiť aj mimoriadne registrácie prípadne reklamácie sú k dispozícii Klientom po telefonickej dohode na čísle 0905 751 667 alebo po dohode na e-mailovej adrese tc85@tc85.sk.
8.3. Plánované obmedzenia prevádzky: Prevádzkovateľ má právo prerušiť alebo obmedziť poskytovanie služieb TC85 na nevyhnutnú dobu z prevádzkových dôvodov napr. pri nevyhnutných opravách a údržbe, v takom prípade najmenej 24 hodín vopred oznámi Klientom prostredníctvom webovej stránky obmedzenie prevádzky. Toto oznámenie bude doručené Klientom aj na e-mailové adresy uvedené pri vstupnej registrácii. Rezervované Služby budú poskytnuté v takom prípade v náhradných termínoch.
8.4 Neplánované obmedzenia prevádzky: Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek na potrebný čas prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť prevádzku TC85 z dôvodov, kedy je jeho prevádzka neplánovane ohrozená alebo obmedzená vonkajšími faktormi (napr. z dôvodu prírodnej katastrofy, iných prípadov vyššej moci, odstávky vody, kúrenia alebo elektriny) alebo predpismi, nariadeniami a opatreniami vlády alebo orgánov verejnej správy alebo inými okolnosťami nezávislými od vôle Prevádzkovateľa, ktoré Prevádzkovateľ nemohol rozumne predpokladať ani ich odvrátiť. V takom prípade Prevádzkovateľ navrhne Klientovi presunutie termínov objednaných a už začatých Služieb.
9. Bezpečnosť a zdravotný stav Klienta
9.1 Klient zodpovedá sám za svoj zdravotný stav a berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nevyhodnocuje vhodnosť individuálneho alebo skupinového cvičenia s ohľadom na jeho zdravotný stav. Pred každým cvičením je Klient povinný zvážiť svoj aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobiť druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.
9.2 Ak má Klient zdravotné obmedzenia alebo pochybnosť o svojom zdravotnom stave mal by pred cvičením prekonzultovať svoj stav so svojím lekárom a rešpektovať jeho odporúčania, mal by trénerovi alebo lektorovi skupinového cvičenia uviesť obmedzenia a výhrady pred začatím skupinového cvičenia a to pred každou hodinou osobitne, pretože tieto informácie Prevádzkovateľ ani lektori nezaznamenávajú ani nespracúvajú z dôvodu minimalizácie spracúvaných osobných údajov, obzvlášť údajov o zdraví Klientov; mal by sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie prerušiť alebo ukončiť, ak začne cítiť bolesť alebo zdravotné ťažkosti.
9.3 Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť Službu alebo ukončiť poskytovanie Služby Klientovi, ktorého zdravotný stav sa javí ako rizikový a u ktorého by poskytovanie Služby mohlo ohroziť jeho zdravie alebo zdravie iných Klientov a to bez náhrady poplatku za Službu, ak už Službu začal poskytovať.
10. Základné podmienky správania v tréningovom centre TC85
10.1 Podrobné podmienky správania sa v prevádzke určuje prevádzkový poriadok a tieto VOP obsahujú výber najdôležitejších z nich, bez obmedzenia prevádzkového poriadku. V prípade rozporu medzi tými VOP a prevádzkovým poriadkom, má prednosť prevádzkový poriadok.
10.2 Základné povinnosti Klienta:
• Každý Klient je povinný: dodržiavať prevádzkový poriadok a tieto VOP;
• zachovávať čistotu a hygienu v Priestoroch, v prípade zistenia akéhokoľvek hygienickéhonedostatku informovať pracovníka TC85;
• dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia vzťahujúce sa na prevádzku TC85;
• neodkladne informovať pracovníka TC85 v prípade náhleho zhoršenia Zdravotného stavu, prípadne spozorovania zdravotných ťažkostí u inej osoby;
• šetrne zaobchádzať so zariadením a strojmi vTC85 a nepoškodzovať Priestory a majetok Prevádzkovateľa alebo
tretích osôb v Priestoroch;
• po ukončení individuálneho alebo skupinového cvičenia uložiť použité náradie na miesto na to určené, nevynášať náradie z priestorov na to určených v centre, ani z centra);
• vydezinfikovať používané náradie a zariadenia bezodkladne po použití dezinfekčnýmprostriedkom na to určeným;
• využívať výhradne priestor, vybavenie astroje určené pre zónu, do ktorej si Klient zakúpil a riadne zarezervoval vstup
• nerušiť ostatných pri cvičení nevhodným, znečisteným alebo zapáchajúcim oblečením, výraznými vôňami a arómami, hlučným správaním, Klient je slušný a ohľaduplný voči ostatným cvičiacim;
• pri vstupe do tréningového centra TC85 sa vo vstupom priestore prezuť zexteriérovej obuvi do čistej obuvi vhodnej na vykonávanie činností v TC85 (športová obuv, prezúvky);
• likvidovať odpad spôsobom na to určený a využiť na to označené smetné koše (triedenie odpadu)
Pokiaľ nebudú tieto zásady dodržané, Klient bude po slovnom upozornení personálu TC85 vykázaný z priestoru tréningového centra po dobu odstránenia nedostatkov.
10.3 Zákazy:
V Priestoroch TC85 je zakázané:
• fajčiť;
• fotografovať alebo zhotovovať videozáznam priestorov a osôb v TC85;
• robiť hluk alebo svojím správaním inak obmedzovať pohodlie ostatných Klientov;
• znečisťovať alebo ničiť Priestory, stroje a vybavenie;
• konzumovať potraviny alebo nápoje (okrem pitného režimu), okrem vyhradeného priestoru pri vstupe;
• zasahovať do technického vybavenia, zariadení a strojov;
• zasahovať do nastavení ventilácie a kúrenia;
• vnášať nebezpečné alebo horľavé látky, zariadenia alebo zbrane;
• porušovať bezpečnostné a protiepidemiologické pokyny a pravidlá prevádzkovateľa.
• vstupovať do priestorov tréningového centra mimo vstupnej chodby v exteriérovej obuvi;
• zapínať do elektrickej siete svoje elektrické zariadenia (fén, holiaci strojček apod.);
• ponechávať v prenajatých skrinkách v šatni zapáchajúce oblečenie, obuv, mokré uteráky, potraviny;
• využívať iný priestor ako je priestor, vybavenie a stroje určené pre zónu, do ktorej si Klient zakúpil a riadne zarezervoval vstup.
Osoby, ktoré porušujú tieto zákazy budú personálom TC85 na to upozornené a požiadané o odstránenie nedostatkov. V prípade zistenia porušenia zákazu uchovávania zapáchajúcich predmetov v prenajatých skrinkách, je Prevádzkovateľ oprávnený za účasti 2 zamestnancov TC85 otvoriť a vyprázdniť prenajatú skrinku. O takomto vstupe do prenajatej skrinky Prevádzkovateľ vykoná zápis a informuje o tom Klienta.
10.4 Zákaz vstupu:
Do priestorov TC85 majú zakázaný vstup:
• osoby pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných, omamných, alebo toxických látok; osoby so zvieratami, alebo zvieratá,
• osoby v silne znečistenom alebo inak nevhodnom odeve,
• agresívne a nebezpečne sa správajúce osoby, ktoré môžu
ohrozovať okolie;
• osoby, ktoré môžu prenášať nákazlivé ochorenia, boli v styku s
takouto osobou alebo majú povinnosť izolácie, karantény alebo povinnosť podstúpenia testu na nákazlivé ochorenie po návrate z rizikovej oblasti alebo po styku s rizikovou osobu, a to až do obdržania osvedčenia o negatívnom výsledku testu na prenosné alebo nákazlivé ochorenie.
Osoby, ktoré porušili tento zákaz vstupu je Prevádzkovateľ oprávnený požiadať o opustenie jeho Priestorov, pričom nie je za rezervované alebo uhradené Služby povinný poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu Služieb.
10.5 Oblečenie: Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné, čisté, nezapáchajúce, primerané športové oblečenie a čistú obuv vhodnú na cvičenie v interiéri. V prípade využitia lezeckej steny je povinné využívania špeciálnej lezeckej obuvi, v ktorej je povolené pohybovať sa výhradne v priestore lezeckej steny. Prevádzkovateľ Klientom do 14 rokov poskytuje zapožičanie špeciálnej lezeckej obuvi zdarma.
10.6 Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať alebo obliekať, či vyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby s fyzickým alebo iným postihnutím, u ktorých nie je možné predpokladať, že zvládnu cvičenie bez pomoci inej osoby povolené cvičenie v TC85 v sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté úkony spôsobilá. Žiadame Klienta, ktorý potrebuje pri cvičení takúto asistenciu a vstupuje preto s inou osobou, aby o tom vopred informoval recepciu Prevádzkovateľa alebo poslal Prevádzkovateľovi emailové upovedomenie na adresu: tc85@t85.sk aby Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitie čipového náramku resp. QR kódu Klienta aj sprevádzajúcej osobe.
10.7 Náhrada škody: Osoby, ktoré v Priestoroch tréningového centra TC85 spôsobia škodu Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov, inému Klientovi alebo tretej osobe sú povinné túto škodu nahradiť a to do 3 dní od výzvy na úhradu a vyčíslenia škody. V prípade, ak je škoda spôsobená Prevádzkovateľovi registrovaným Klientom je Prevádzkovateľ oprávnený svoj nárok na náhradu škody započítať na jeho nevyčerpané predplatné za Služby (Kredit).
11. Protiepidemiologické opatrenia
11.1 Klient je povinný v Priestoroch dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia určené Prevádzkovateľom alebo orgánmi na ochranu zdravia za účelom predchádzania nákazlivým chorobám a obmedzeniu ich šírenia, vrátane napríklad používania ochranných pomôcok, rúška, rukavíc, dezinfekcie, dodržiavania minimálnych odstupov a pod.
11.2 Klienti zodpovedajú Prevádzkovateľovi za škodu, ktorú mu spôsobia nedodržaním takýchto opatrení a obmedzení, vrátane zodpovednosti za škodu a ušlý zisk z dôvodu núteného uzavretia alebo obmedzenia prevádzky TC85 alebo nákladov dezinfekcie priestorov TC85.
11.3 Klienti, ktorým bolo po návšteve TC85 diagnostikované nákazlivé alebo prenosné ochorenie, pričom je možné, že toto ochorenie mali už v čase návštevy TC85 sú povinní bezodkladne po zistení ochorenia kontaktovať Prevádzkovateľa na t. č. 0905 751 667 alebo emailom: tc85@tc85.sk a oboznámiť ho s touto skutočnosťou, aby mohli byť vykonané príslušné protiepidemiologické opatrenia a opatrenia na zamedzenie šírenia chorôb.
12. Ďalšie zmluvné podmienky
12.1 Sezónne promo akcie, zľavy: Platia len počas obdobia, ktoré je definované na webovej stránke. Pri ich nevyužití nie je možná kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatočné uplatnenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa dá využiť iba jeden krát.
12.2 Copyright a duševné vlastníctvo: Ak nie je uvedené inak, Prevádzkovateľ vlastní všetky autorské práva k textom, logám, fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva umiestneným v jeho Priestoroch, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach. Všetky registrované ochranné známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia použité na týchto stránkach sú majetkom príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou licenciou. Žiadna osoba nie je oprávnená kopírovať, pozmeňovať, ukladať, šíriť alebo inak používať predmety duševného vlastníctva Prevádzkovateľa s výnimkou ich prehliadania pre svoje osobné a nekomerčné použitie.
12.3 Fotografovanie a natáčanie v Priestoroch: Prevádzkovateľ môže pre vedecké, študijné alebo propagačné účely vyhotovovať audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvukové záznamy z tréningov a poskytovania Služieb v Priestoroch. V takom prípade Klientov vopred upozorní a Klient, ktorý s vyhotovením záznamu nesúhlasí bude mať miesto určené tak, aby na zázname nebol alebo, pokiaľ to nie je možné a pokiaľ o to Klient požiada priamo na mieste a bezodkladne, môže mu byť umožnené poskytnutie Služby v náhradnom termíne. Klienti berú na vedomie, že Prevádzkovateľ môže takéto fotografie a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke, v marketingových dokumentoch alebo na sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo marketingové účely. Klienti nemajú právo bez súhlasu Prevádzkovateľa vyhotovovať v jeho Priestoroch žiadne audiovizuálne alebo zvukové záznamy ani fotografovať.
13. Reklamačný poriadok
13.1 Služby:
13.1.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle platných právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej ako „OZ“) v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov (ďalej ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“).
13.1.2 V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatniť nároky z vád (reklamáciu) bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v deň v ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a termíne, inak právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak Služba nebola poskytnutá za cenu podľa cenníka alebo bola cena Služby nesprávne zaúčtovaná, je Klient oprávnený uplatniť vadu do 30 dní od poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne na recepcii TC85 po telefonickej dohode na čísle 0905 751 667, emailom na adrese tc85@tc85.sk alebo písomnou formou poštovej zásielky naadresu: TC85 s.r.o., Zvolenská cesta 85, 974 05 Banská Bystrica. Dodatočne zistené vad
nebudú akceptované.
13.2 Tovar
13.2.1 Vlastnosti Tovaru a jeho cena a ďalšie informácie, týkajúce sa Tovaru, podľa čl.10a Zákona o ochrane spotrebiteľa sú sprístupnené na balení Tovaru alebo na predajnom automate.
13.2.2 V prípade, že zakúpený Tovar má vady, môže si jeho Klient uplatniť zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady Tovaru (reklamovať Tovar). Reklamáciu chuti, zloženia, poškodenia tovaru alebo nekompletného tovaru alebo iných vnútornou prehliadkou zistených parametrov tovaru musí Klient uplatniť ihneď po ich zistení, a to najneskôr v pracovný deň nasledujúci po zakúpení Tovaru, inak jeho nárok zaniká.
13.2.3 Nároky z vád Tovaru (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne na recepcii TC85 po dohode na telefónnom čísle 0905 751 667, emailom na adrese tc85@tc85.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu: TC85 s.r.o., Zvolenská cesta 85, 974 05 Banská Bystrica.
13.2.4 Záruka za akosť zakúpeného Tovaru je poskytnutá v nasledovnej dĺžke (,,záručná doba“):
• v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti alebo do doby, do ktorej má byť tovar spotrebovaný, pokiaľ sú zo strany kupujúceho dodržané podmienky pre ich skladovanie a potravina nebola otvorená, s výnimkou prípadu, kedy to bolo nevyhnutné pre zistenie vady; výnimkou sú tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti nevyžaduje právnymi predpismi, ako je káva, čaj, čerstvé ovocie a zelenina a ovocné šťavy – u týchto výrobkov je Klient oprávnený uplatniť svoje práva z vád najneskôr do 24 hodín po zakúpení, pokiaľ Prevádzkovateľ alebo platný právny predpis nestanoví výslovne inak. Toto ustanovenie sa použije obdobne pri veciach, na ktorých je vyznačená krátka doba trvanlivosti, alebo pri veciach podliehajúcich rýchlemu pokazeniu, na ktorých je vyznačená doba, do ktorej je možné vec použiť;
• pri ostatných výrobkoch (nepotravinárskeho druhu) po dobu 24 mesiacov, ktorá začína bežať od okamihu prevzatia tovaru Klientom;
• V prípade, že zmluva, záručný list, reklama, či obal tovaru určujú rozdielne dĺžky záručnej doby, platí doba z nich najdlhšia. Klient má právo uplatniť svoje právo vyplývajúce zo záruky za akosť Tovaru len na Tovar, ktorý má vady a bol preukázateľne zakúpený v Priestoroch. Za vadu Tovaru nemožno považovať takú zmenu Tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho používania, skladovania či nesprávneho zásahu. Preukázať zakúpenie Tovaru v priestoroch je povinný Klient a to predovšetkým v prípade, kedy uplatňuje nároky z vady za Tovar po uplynutí 72 hodín od jeho zakúpenia, kedy už nie je dostupný ani kamerový záznam z Priestorov.
13.3 Údaje poskytované pri reklamácii:
13.3.1 Bez ohľadu na to, či sa reklamáciou uplatňujú nároky z vád Tovaru alebo Služby, je Klient povinný pri reklamácii uviesť aspoň tieto údaje:
• dátum uplatnenia reklamácie. V prípade, ak Klient uplatňuje práva zo zodpovednosti za vady Tovaru je povinný vadný Tovar predložiť osobne v Priestoroch alebo ho odoslať do sídla Predávajúceho a vtedy je reklamácia uplatnená až doručením Tovaru, čo v zázname o reklamácii vyplní Prevádzkovateľ po tom, čo mu bude vadný Tovar doručený;
• meno a priezvisko reklamujúceho Klienta, jeho kontaktná adresa, telefonický kontakt a emailová adresa;
• druh reklamovaného Tovaru alebo Služby;
• dátum zakúpenia, cenu reklamovaného Tovaru alebo Služby a v prípade, že je cena vyúčtovaná faktúrou číslo faktúry ako dokladu o zakúpení reklamovaného Tovaru alebo Služby;
• dôvody reklamácie a popísané reklamované vady a nárok zo zodpovednosti za vady, ktorý reklamujúci požaduje;
• podpis reklamujúceho Klienta.
13.3.2 V prípade, ak reklamácia neobsahuje informácie uvedené vyššie a tieto informácie nedoplní reklamujúci ani do 3 dní od výzvy Prevádzkovateľa na ich doplnenie, konanie o vybavení reklamácie sa zastaví a reklamácia nebude riešená.
13.4 Riešenie reklamácie
13.4.1 Prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví záznam o uplatnenej reklamácii, v ktorej uvedie údaje podľa bodu 13.3.1 a pripojí potvrdenie o doručení reklamácie Prevádzkovateľovi.
13.4.2 Prevádzkovateľ rozhodne podľa možností o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo preverenie okolností poskytnutia Služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
13.4.3 Nároky pri vadách Služieb: V prípade poskytnutia Služby s vadami je Klient oprávnený a) požadovať odstránenie vád poskytnutím náhradnej Služby, poskytnutie chýbajúcej Služby alebo b) požadovať odstránenie vád opravou Služby, ak sú vady opraviteľné, alebo c) požadovať primeranú zľavu z ceny Služby alebo d) odstúpiť od zmluvy, ak Služba nebola vôbec poskytnutá.
13.4.4Nároky pri vadách Tovaru: Ak Tovar nemá vlastnosti stanovené v článku 13.2.1 tohto reklamačného poriadku, má Klient právo najmä o bezplatné odstránenie vady bez zbytočného odkladu, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané. Klient môže požadovať aj dodanie novej veci bez vád, ale pokiaľ sa vada týka iba časti veci, môže Klient požadovať len výmenu vadnej časti, a ak to nie je možné, môže odstúpiť od kúpnej zmluvy;
Právo na dodanie novej veci alebo výmenu má Klient v prípade odstrániteľnej vady pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má Klient i právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a bude mu za týchto okolností vrátená kúpna cena Tovaru;
Ak Klient neodstúpi od kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže od predávajúceho požadovať primeranú zľavu. Klient má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že Prevádzkovateľ nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo že by zjednanie nápravy kupujúcemu spôsobilo značné problémy;
Ak sa vybaví reklamácia tovaru poskytnutím zľavy, bude peňažný rozdiel medzi pôvodnou čiastkou a čiastkou po zľave vo výške zľavy vyplatený kupujúcemu na mieste uplatnenia reklamácie v hotovosti, pokiaľ sa s Prevádzkovateľom nedohodne inak;
Okamžitá výmena tovaru alebo jeho časti je podmienená aktuálnym stavom tovaru na sklade či predávajúceho. Ak žiada Klient výmenu vadného tovaru za tovar bez vád alebo vrátenie kúpnej ceny, musí predložiť reklamovaný tovar kompletný, so všetkým jeho príslušenstvom, ktoré bolo obsahom pôvodného balenia tovaru;
Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, a na tovar akokoľvek upravovaný Klientom alebo treťou stranou. Záruka sa tiež nevzťahuje na škody, ktoré vznikli na tovare v dôsledku živelnej pohromy či poveternostných vplyvov, alebo inými okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť Prevádzkovateľa.
Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre ktoré bola stanovená nižšia cena, a pri použitých veciach na vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí Klientom.
13.4.5 Prevádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie v lehote podľa bodu 13.4.2. Klient je povinný pri vybavovaní reklamácie poskytnúť Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť vyžadovanú Prevádzkovateľom. V lehote na vybavenie reklamácie zašle Prevádzkovateľ registrovanému Klientovi formou e-mailu alebo iným Klientom prostredníctvom poštovej zásielky vyjadrenie k reklamácii a o spôsobe odstránenia vád reklamovane služby.
13.4.6 Pokiaľ nie je konkrétne uvedené inak, riadi sa reklamačný poriadok príslušnými ustanoveniamiOZ a Zákona o ochrane spotrebiteľov.
13.4.7 V prípade, ak je Klient spotrebiteľom, teda je to fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania a nie je spokojný so spôsobom ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť Kupujúceho podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Klientom, Klient má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon o ASR“). Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je (i) Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj, Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica alebo elektronicky na bb@soi.sk alebo (ii) iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia- spotrebiteľských-sporov/146987s), pričom Klient má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Klient môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on- line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
13.4.8 Návrh Klienta na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 odsek 3 Zákona o ARS obsahovať:
• meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má;
• presné označenie Predávajúceho;
• úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, označenie,
čoho sa Klient ako spotrebiteľ domáha;
• dátum, kedy sa Klient ako spotrebiteľ obrátil na
Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s Prevádzkovateľom bol bezvýsledný, vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) Zákona o ARS.
13.4.9 Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Klient využiť formulár, ktorého vzor je Kupujúcemu k dispozícii na stiahnutie na stránke Predávajúceho, ako aj webovom sídle ministerstva (a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. K návrhu Klient priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.
13.4.10 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a Prevádzkovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 6 EUR s DPH.
14. Osobné údaje
14.1 Osobné údaje Klientov a tretích osôb spracúva Prevádzkovateľ za podmienok, ktoré sú uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov tréningového centra TC85, a s ktorými sa Klient oboznamuje pri registrácii. Kópia tejto informácie je k dispozícii aj na recepcii. Klienti berú na vedomie, že priestory tréningového centra TC85, najmä priestory vstupu, platobný a predajný automat, recepcia, chodby a spoločné priestory sú monitorované kamerovým systémom na účely (i) bezpečnosti zdravia a majetku Prevádzkovateľa, jeho Klientov a zamestnancov (ii) uplatňovania, obhajovania a preukazovania právnych nárokov Prevádzkovateľa, podrobnosti o kamerovom systéme sú v Informácii o spracúvaní osobných údajov.
14.2 Otázky Prevádzkovateľovi, týkajúce sa spracúvania osobných údajov, mu môžete adresovať na Adresu: TC85 s.r.o, Zvolenská cesta 85, 974 05 Banská Bystrica alebo v elektronickej podobe na e-mail adresu: tc85@tc85.sk.
15. Orgány dohľadu
15.1 Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb tréningového centra TC85 vykonáva Regionálny úrad verejného zdravotníctva v Banskej Bystrici.
15.2 Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa vo veciach ochrany spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
15.3 Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinností prevádzkovateľa vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov (www.dataprotection.gov.sk/uoou/).
16. Záverečné ustanovenia
16.1 Tieto VOP sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, predovšetkým Občianskym zákonníkom, Obchodným zákonníkom a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
16.2 Prevádzkovateľ je oprávnený tieto VOP kedykoľvek meniť a/alebo dopĺňať, a to najmä zdôvodu zmeny príslušných právnych predpisov alebo interných postupov centra.
16.3 Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.01.2022.
V Banskej Bystrici, dňa 01.01.2022.
Konateľ TC85 s.r.o.
Príloha 1
Cenník služieb
Príloha 2
Formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku
Vec: Odstúpenie od zmluvy
Týmto spoločnosti TC85 s.r.o., Zvolenská cesta 85, 974 05 Banská Bystrica, IČO: 52133845, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Odd. Sro, Vl. č. 35651/S
oznamujem, že odstupujem od zmluvy na poskytovanie služieb TC85 uzavretej na diaľku
– Dátum registrácie:
– Meno a priezvisko spotrebiteľa:
– Adresa spotrebiteľa:
– Číslo účtu v banke v Slovenskej republike na účely vrátenia Kreditu:
……………………………………………………………………………………………………………………..
Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ……………………………………………………………………………………………………………………………
Dátum………………………………………………………..